میز گرد

خبری

میز گرد

خبری

قارچ گانودرما و هموروئید

قارچ گانودرما بهترین روش برای پیشگیری از هموروئید و درمان آن میباشد. قارچ گانودرما با تنظیم سیستم گوارش بدن و کاهش فشار خون از ابتلا به بواسیرجلوگیری میکند

تاثیر قارچ گانودرما برای درمان هموروئید

بواسیر یا اصطلاحا بیماری هموروئید از جمله بیماری های شایعی است که امروزه افراد بسیاری را گریبان گیر خود کرده است و بسیاری از افراد به دنبال درمان هموروئید با روش های متعددی هستند. از این رو می توان قارچ گانودرما را یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای درمان این بیماری معرفی و پیشنهاد کرد. چرا که مصرف این ماده ارزشمند می تواند جایگزین خوبی برای عمل جراحی و درمان این بیماری باشد.
جهت خرید محصولات گانودرما می توانید روی عکس زیر کلیک کنید و یا با شماره تلفن 09101935851 در تماس باشید

 

                                                                                                                   تهیه محصولات گانودرما
بیماری هموروئید و دلایل آن

این بیماری در قسمت تحتانی مقعد ایجاد می شود و زمانی که عروق خونی در این ناحیه به دلایل مختلفی متورم می شوند، به صورت بالشتک هایی درآمده و راه خروجی مقعد را می بندند. به طوری که در بسیاری از موارد دفع مدفوع با درد و حتی خونریزی همراه بوده و فرد بیمار از این عارضه بسیار رنج می کشد. بیماری هموروئید در اغلب موارد بر اثر بیماری های عروقی، نشستن های طولانی مدت، یبوست و همچنین بارداری ایجاد می شوند. اما به جرات می توان گفت یبوست و مشکلات گوارشی یکی از شایع ترین دلایل ایجاد بواسیر در افراد مبتلا به این بیماری خواهد بود.

 

 

                                                                                                            انواع قهوه های گانودرما
قارچ گانودرما و هموروئید

با توجه به اینکه طب سنتی یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای درمان هموروئید می باشد، لذا می توان قارچ گانودرما را یکی از تاثیرگذارترین داروهای گیاهی برای جلوگیری از ابتلا به هموروئید و حتی ریشه کن کردن این بیماری معرفی کرد. به طوری که مصرف این قارچ می تواند سیستم گوارش بدن را به خوبی تنظیم کرده و مراحل هضم، جذب و دفع غذا را به خوبی کنترل کند. از طرفی دیگر مصرف قارچ گانودرما راهکار خوبی برای کاهش فشار خون و تورم عروق تحتانی مقعد می باشد چرا که پروتئین موجود در این ماده گیاهی، فشار خون را تنظیم کرده و از فشار وارد شده بر دیواره رگ ها و عروق خونی جلوگیری می کند. مصرف گانودرما هموروئید را طی دوره کوتاهی از بین برده و حتی اگر این بیماری از نوع هموروئید مزمن نیز باشد از پیشرفت آن جلوگیری نموده و با گذر زمان به درمان آن می پردازد.

 

 

                                                                         سایت محصولات گانودرما
مصرف گانودرما برای درمان هموروئید
طبیعتا مصرف قارچ گانودرما به صورت خام طعم  دلپذیری ندارد از این رو عصاره و یا پودر آن را به همراه دیگر مواد خوراکی باید مصرف کرد. اما در صورت نیاز می توانید پودر قارچ گانودرما را در حدود چهار ساعت در آب جوشانده و سپس مصرف کنید. اما جالب است بدانید امروزه پودر گانودرمای فراوری شده با طعمی بسیار خوشمزه به همراه مواد دیگری همچون قهوه همراه شده و می توانید علاوه بر نوشیدن یک نوشیدنی گوارا از خواص درمانی آن نیز استفاده کنید. امروزه قهوه گانودرما به عنوان یک محصول کاملا گیاهی و با خواص درمانی بسیاری در انواع و طعم های مختلفی تولید و وارد بازار شده است که برای درمان بیماری هموروئید می توانید یک دوره متوالی از این ماده ارزشمند استفاده نموده تا در حد چشمگیری از پیشرفت بیماری خود جلوگیری نموده و حتی به درمان آن نیز بپردازید.